Het certificaat lijkt geïnstalleerd, maar de PDA geeft een foutmelding wanneer ik verbinding maak.
Hieronder volgen een paar veelvoorkomende foutmeldingen en enkele oplossingen:
Fout 0x85010014
Deze foutmelding heeft nogal wat mogelijke oorzaken. In onze handleiding voor deze foutmelding staan manieren omschreven om dit probleem te verhelpen.
Fout 0x85030027
De server staat ingesteld om client certificaten te eisen. Wanneer deze instelling op de server wordt aanpast zou het probleem verholpen moeten zijn.
Contact met Xolphin
Is het probleem nog niet opgelost? Neem dan contact met ons op. Graag ontvangen wij een beschrijving van je probleem en zoveel mogelijk relevante aanvullende informatie, zoals de output van SSLDiag, een screenshot van de foutmelding, de handelingen waarbij het voorkomt en eventuele logbestanden of meldingen. Wij zullen er dan naar kijken en er zo snel mogelijk op terugkomen.
Hulp nodig?
Bel ons op
+31 88 775 775 0
SSLCheck
De SSLCheck controleert of je certificaat goed op je server is geïnstalleerd en of er mogelijke problemen zijn.